Konferencje fundacji


Fundacja Mercatus et Civis
jest organizatorem konferencji

W dniu 24 września 2020r. w Warszawie odbył się Kongres branży pożyczkowej LENDTECH

W dniu 24 września 2020r. w Warszawie odbył się Kongres branży pożyczkowej LENDTECH. Fundacja "Mercatus et Civis" jest patronem honorowym tego wydarzenia.

AGENDA kongresu LENDTECH

Digital lending, czyli cyfrowe pożyczanie – to jeden z najnowocześniejszych sektorów gospodarczych w Polsce, który w 2019 roku wyceniany był na 8 mld zł. Instytucje pożyczkowe udzielające pożyczek online, czyli lendtechy należą do grupy spółek innowacyjnych, których misją jest świadczenie bezpiecznych i szybkich usług finansowych przez Internet. Organizacją zrzeszającą lendtechy w Polsce jest Polski Związek Instytucji Pożyczkowych – organizator Kongresu Lendtech.

Podczas kongresu Jarosław Król Prezes Zarządu Fundacji "Mercatus et Civis" przedstawił temat "Dźwignia handlowa kredytu, czyli reklama pod nadzorem". W 2019 roku Fundacja rozpoczęła współpracę z Polskim Związkiem Instytucji Pożyczkowych w zakresie nadzoru samoregulacyjnego w reklemie poprzez audyt firm pożyczkowych. Zapraszamy przedsiębiorców do współpracy dotyczącej  badania działalności promocyjnej w tym analizy reklam. Świadczymy usługi kompletnego audytu w tym zakresie.

PREZENTACJA "Dźwignia handlowa kredytu, czyli reklama pod nadzorem"

Analiza kampanii reklamowych przedsiębiorców zakłada przegląd przekazu reklamowego w każdym z mediów (reklama tv, internet) wraz z właściwymi dokumentami – wzorcami umownymi (umowami, regulaminami, cennikami). Analizowane są procedury postępowania z klientami i inne wewnętrzne regulacje mające wpływ na budowanie przekazu reklamowego oraz realizację ofert z zakresu danej kampanii reklamowej. Co istotne w toku kontroli reklam korzystamy z instytucji tajemniczego klienta, a także w zależności od potrzeby z badań konsumenckich opartych o technikę mieszaną klasycznych wywiadów pogłębionych (jeden na jeden) uzupełnioną o wspólne spotkanie i dyskusję dotyczącą obejrzanych reklam kampanii.

Analiza w założeniu ma odpowiedzieć na pytania strategiczne: 

•czy badana reklama spełnia właściwe wymogi prawne, czy jest zgodna z obowiązującymi standardami rynkowymi, 

•czy realizuje ustalenia branżowe wynikające z opublikowanych zbiorów zasad dobrych praktyk,

•czy nie narusza interesów konsumentów,

•czy jej odbiorcy nie są wprowadzani w błąd,

•czy sprzedawany produkt odpowiada treści reklamy,

•czy reklamodawca na etapie przedkontraktowym oferuje produkt zgodnie z wrażeniem jakie stara się wywołać w reklamie, 

•czy sprzedany produkt w toku realizacji umowy odpowiada parametrom reklamowanego produktu.

Na przestrzeni lat rozszerzający się zakres regulacji dotyczących kredytu konsumenckiego, a zwłaszcza EPOKOWA ZMIANA jeżeli chodzi o działalność firm – instytucji pożyczkowych, wespół ze zwiększającą się świadomością przedsiębiorców co do wymogów prawa konsumenckiego oraz chęć etycznego działania sprawiają, że dokonał się OGROMNY POSTĘP w standardach działaniach branży.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Pełna oferta "Mercatus et Civis" znajduje się w zakładce Oferta.

  Powrót

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies

Akceptuje ciasteczka

Element zostanie usunięty i nie będzie można go przywrócić